Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fosielen verzameling

  • Rob

    Ik bied mijn hele verzameling te koop aan.Waaronder Mamoetkies,kies van Holenbeer,grote ammonieten,schelpen,trilobieten,zee-egels belemnieten etc.etc

    Laat weten wat je wilt en ik kijk of ik het heb voor een schappelijk prijsje.

  • patrick

    ik wil wel de ammonieten maail mij ff patrickstrijards@msn.com

  • patrick

    hallow ik wil de mamoet kies wel en de ammonieten dus zeg ff een prijsje en ik mail je terug doei parick

  • subani

    hoe kom je daar allemaal aan rob ?

  • Wim

    Dit kan nog net volgens de regels, Rob

  • Pascal "PaleoNerd"

    Zitten er ook fossielen/stukkjes van dinosaurussen in je verzameling? Zo ja, dan wil ik ze wel kopen! E-mail me maar over een prijs en dan zien we wel verder…

  • Wilrik

    Fossielen zijn over het algemeen zeldzaam, zeker die van dinosaurussen en andere prehistorische dieren. Het ontstaan van een fossiel is een lot uit de loterij wat dus inhoud dat fossielen van dinosaurussen kostbaar zijn. Geloof dus niet zo maar dat iemand een stuk fossiel van een dinosaurus heeft.

  • zzozi

    Ik ben geintresseerd in amonniten en trilobiten. Als je iets heb voor mij laat het mij weten via e-mail.

    Groetjes Z.

  • sharif

    (:P)(:P)(X(X(sharif buttowskiX(javascript:editor_tools_handle_smiley_select(“X(”

    ik