Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dino kamer

  • astrid

    Hoi,

    Ik ben ook bezig met een dino kamer , heb gisteren toevallig een dino overtrekset gekocht bij de hema. Heb je die links naar die behangranden waar je het over had?

    Groetjes Astrid

  • Danielle

    Ik kan je wel helpen aan dekbedovertrekken maar ik mag hier geen reclame maken. Mail mij anders maar even info@kidskamer.nl

  • bep

    goeden dag ik heb geen spullen maar wel een tip voor een lamp.koop een gewone stoffen of kunstof hanglamp in kleur en plak er zelf dino stickers op dan heb je een mooie eigen keus.heb ik bij mijn zoontje ook gedaan.werkt supper en is kei leuk.groetjes bep

  • bep

    zelf een lamp kopen nar keus en beplakken met stickers van dino erg mooi bij mijn zoon ook gedaan.bep

  • rick

    Hallo,

    Ik heb gehoord dat er dinokamers zijn waarop een t-rex staat afgebeeld in rotsen.

    Het zouden gipsen elementen zijn die men op de wand of muur kan plakken en zo een dinokamer kan maken.

    Weet iemand hier meer over?

  • danielle

    heeft u ook een foto er van groetjes danielle

  • dion

    hoi.

    ik ben bezig met een dino kamer, en vind het heel leuk.

    ik mag binnenkort dinox het spel met dino,s van dichtbij kopen van mijn vader.

    ik hou heel veel van t-rex.

  • gabrielle

    Hallo, ik ben ook naar het zelfde op zoek.De gamma had vorige week leuke dino lampjes afgeprijsd naar..hanglamp voor 3,49 en tafellamp 2,49!!Moet wel even zoeken waar ze nog hebben, ik had geluk. Op internet bij wool heb je dinobehang en dino stof, gratis staaltje aanvragen!!groetjes en succes

  • gabrielle

    hoi, dekbedovertrek hebben zo ook bij de hema.Mooie lampen heb ik kunnen uithalen bij de gamma bij de uitverkoop voor 2,50 en 3,50 dus snel erachter aan!!succes

  • silvia

    Dekbedoverstrekken heb je ook bij slaaptextiel.nl