Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dinosaurus forum

  • Anne

    Hallo beste mensen,

    Ik zoek me al een paar dagen rot naar een dinosaurus forum. Het liefst Nederlands, want met mijn schoolengels en -frans kom ik niet ver :-P

    Als een van jullie een forum heeft gevonden (deze niet mee gerekend natuurlijk) zou die dan de link willen plaatsten?

    alvast bedankt,

    Anne

  • Wim

    Beste Anne,

    Je zou je vragen natuurlijk ook hier kunnen stellen. Er zijn vast wel nieuwsgroepen over prehistorie of dinosaurussen. Wat let je om zelf een forum te opnenen ?

    Wim

  • Anne

    Tot mijn vreselijk grote spijt moet ik bekenen dat ik geen flauw idee heb hoe dat gaat. En daar komt bij dat ik een verouderde (ze gmaar gerust trage) computer heb en bang ben dat hij zoiets niet eens aankan :-(

  • Wim

    Zoals gezegd: Je zou je vragen natuurlijk ook hier kunnen stellen.

  • Laura

    Beste Anne,

    Ik heb ook forums zitten zoeken, om een bericht achter te laten over het Brachiosaurus skelet die nu in Leeuwarden (Natuurmuseum Fryslan) staat, ik wou hier namelijk wat meer over weten. Het schijnt heel leuk te zijn, maar best ver weg, dus wou er met mensen over praten. Nou bij deze:..? Zijn er mensen geweest? Er is ook een hele tentoonstelling over dinosauriers omheen. Schijnt leuk te zijn!