Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

leuk museum voor kids?

  • dennis

    ik wil graag eens naar iets leuks (een museum) over dino's met mijn zoontje van 5 jaar,wie weet iets voor ons?

  • Wim

    NATURALIS in Leiden is prachtig voor kinderen omdat er van alles op dieren gebied te zien is, van muis tot olifant en van dinosaurus skelet tot mug.

    http://www.naturalis.nl

  • Jesse

    Naturalis is inderdaad erg leuk, ze hebben er ooit eens de dino argentino tentoonstelling gehad.

    Oertijdmuseum ‘De Groene Poort’ in Boxtel. Het grootste geologisch museum van Nederland.

    Dinopark in Münchehagen, Duitsland (tussen Osnabrück en Hannover). Erg leuk en leerzaam voor kinderen. Je kunt zelfs botten opgraven in een zandheuvel en raden welke dino het is (foto's op mijn website).

    Groetjes Jesse

    www.dinojesse.nl

  • karinarbon

    Beter laat dan nooit! Naturalis is helemaal het einde. In zandbakken kunnen ze botjes opgraven en er rijdt een karetje door een soort grot waar ze dinosaurussen tegen komen. Er zijn allerlei leerzame doedingen waarbij ze op knopjes kunnen drukken. Een zaaltje met een springkussen, poppenkastvoorstelling en diverse knutselaktiviteiten en schmnicken. Mijn zoontje van 6 vond het helemaal het einde en je moet er dan ook echt een hele dag voor uittrekken

    Veel plezier Karin

  • jan

    halo ik wil graag met mijn dochter van 11 naar een leuk museum waar veel te done si en niet saaai en ook niet iets waar je alng meot staan wie weet iets????

  • Wim

    NATURALIS te LEIDEN is leuk voor KIDS en volwassenen. Heel veel dieren en dino's te zien en zeker niet saai !

  • Esther

    Natuurmuseum Fryslan in Leeuwarden heeft vanaf 6 januari tot 4 februari een Brachiosaurus replica van 13 meter hoog en 23 meter lang!! Dit was een van de grootste dinosaurussen die ooit heeft geleefd. Ook zijn er in het museum 2 andere dinosaurus replica's te zien en nog veel meer! De kindere worden bezig gehouden met activiteiten zoals puzzels, een quiz en kunnen ook een foto laten maken met het hoofd van de Brachiosaurus. Zeker de moeite waard!

  • jari

    waar zit die museum het lijkt mij wel leuk om daar naar toe te gaan?

    mail even alsjeblieft terug.Jesse schreef:

    >

    > Naturalis is inderdaad erg leuk, ze hebben er ooit eens de

    > dino argentino tentoonstelling gehad.

    >

    > Oertijdmuseum ‘De Groene Poort’ in Boxtel. Het grootste

    > geologisch museum van Nederland.

    >

    > Dinopark in Münchehagen, Duitsland (tussen Osnabrück en

    > Hannover). Erg leuk en leerzaam voor kinderen. Je kunt zelfs

    > botten opgraven in een zandheuvel en raden welke dino het is

    > (foto's op mijn website).

    >

    > Groetjes Jesse

    > www.dinojesse.nl

  • Sven Daems

    Het koninklijk museum voor natuurwetenschappen in Brussel heeft de grootste collectie dinogeraamtes van Europa, zeker de moeite waard

  • everts

    ja laat m je @!#$ zien.!! lekkerrrrrrrrrr