Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dino overjaardag

  • yvonne

    Mijn zoontje wordt 5 jaar en ik wil een dino-verjaardagspartij geven, alle tips, spelletjes, tractaties zijn welkom!

  • Anne

    Ik weet dat ze bij Dinoworld bekers, placemats, borden etc. hebben.

    Misschien ook wel ideeen voor spelletjes…

  • Ellen

    Dag Yvonne!

    Mijn zoontje wordt binnenkort ook 5. Ook hij is weg van Dino's. Is het nog gelukt met je dino verjaardagsfeestje? Ik ben benieuwd. Wat heb je georganisseerd? Was het een succes?

    Omdat ik zelf o.a. kinderboeken maak, heb ik van één van mijn illustraties een tshirt laten maken. Mijn kinderen zijn er helemaal weg van. Mocht je nog een origineel Dino cadeautje zoeken, dan kan ik je wel een foto van het shirtje sturen.

    Groetjes,

    Ellen

  • marina

    Dag Ellen/Yvonne,

    Ook mijn zoontje wordt binnenkort 5. Ik hoop dat jullie ondertussen tips en ideetjes hebben gekregen voor een verjaardagsfeestje en mijn vraag is dan ook natuurlijk of jullie mij tips willen geven. Op de website van dinoworld heb ik al leuke cadeaus gezien.

    Ik hoop dat jullie dit lezen (of iemand anders die tips heeft). Groetjes, Marina

  • Ellen

    Ha Marina,

    Ik heb nog niet heel veel info. Dinoworld heb ik wel bekeken. Leuk maar niet echt goedkoop. Wat ik wel gedaan heb is T-shirtjes laten printen met mijn eigen vrolijke DINO! illustratie. Ik geef de vriendjes van mijn zoontje zo'n Tshirtje mee naar huis. Dat vind ik een leuk aandenken en een veel goedkoper alternatief dan Dinoworld. Mijn zoontje vindt het trouwens ook helemaal goed! Mocht je interesse hebben… de shirtjes zijn 5 euro per stuk. Ik kan je een fotootje sturen.

    Verder weet ik het eigenlijk nog niet, maar ik zal je op de hoogte houden.

    Groetjes,

    Ellen

  • Marina

    Dag Ellen,

    Dank voor je reactie. Een T-shirt is een leuk idee. Kun je een foto sturen van je dino-shirt? Mijn zoontje houdt van “ gevaarlijke dino's”.

    Misschien is het ook een idee dat ik ze zelf een T-shirt laat verfen.

    Ik heb trouwens op Dinoworld gekeken, leuke dingen!!! Maar wel prijzig, een dinolunchbox en dinoschroefbeker van maple voor bijna 20,00 euro!!! Leek me een leuk kado, maar door de prijs vraag ik me af of dit verhouding staat met een andere lunchbox van maple.

    Groetjes, Marina

  • Ellen

    Hoi Marina,

    Ja, ik zat ook een beetje met de prijzen van Dinoworld…

    Mijn DINO! is echter helemaal geen gevaarlijk ogende Dino. Hij is juist heel vrolijk en onschuldig… maar oké, ik kan je nog wel een fotootje sturen… hoe kan ik je mailen?

    Groetjes,

    Ellen

  • ingrid

    Ook mijn kinderen zijn dol op dinosaurussen.

    Op de verjaardag van mijn zoontje heb ik een dino taart gemaakt.

    We hebben een speurtocht gehouden op zoek naar dino eieren en daarna waren de kinderen een tijdlang met veel plezier bezig de eieren uit te hakken waarna er een mooie dino tevoorschijn kwam. Iedereen kreeg een paar leuke kleine dino hebbedingetjes mee. Het is wel even zoeken naar leuke niet al te dure dino spulletjes( wij hebben een aantal dino dingen bij de dinosaurus webwinkel van speelboer gekocht is net zoiets als dinoworld) Ben je creatief kun je bijvoorbeeld zelf versieringen maken,schmincken enz.

    Heeft iemand nog meer tips voor mij?

  • Ans

    Mijn zoontje heeft ook een dinofeestje gegeven. Wij hebben dinotje prik gedaan i.p.v. ezeltje prik, en dinosnoepjes gehapt, de bekertjes, borjes en servetten had ik bij dinowinkel nl. Ik heb ze ook een dinoschilderij laten maken. Al met al heel leuk en niet duur.yvonne schreef:

    >

    > Mijn zoontje wordt 5 jaar en ik wil een

    > dino-verjaardagspartij geven, alle tips, spelletjes,

    > tractaties zijn welkom!

  • Anne

    Op deze site is ook een spel voor 1 kind te bestellen

    http://www.bikko.be/dri/

    Echter als je van, bij wijze van spreken, de kinderen op het feestje nou een haaientand laat opgraven (goedkoop te vinden bij de plaatselijke mineralen en stenen-winke;) of tekenfilm botten namaakt, je weet wel die witte met een hartvormig uiteinde. Dan zijn ze zelf het dino-ranger Team…

    Ook staat er bij “hoe werkt het” een kopietje van de diplome.