Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

DINO! verjaardag en feest

  • Ellen

    Toen mijn zoontje vorig jaar 5 werd, heb ik zelf T-shirts gemaakt en vervolgens laten drukken. Alle kinderen die op zijn feestje kwamen, kregen een DINO! shirt mee naar huis. Het was een groot succes. Mijn dochter werd vorige maand 4 jaar. Ook haar vriendjes en vriendinnetjes heb ik in een DINO! shirt gestoken. Iedereen was super enthousiast. Omdat DINO! zo aansloeg, heb ik ondertussen ook ansichtkaarten en schilderijtjes op canvas van DINO! gemaakt. Gewoon voor de leukigheid en omdat kinderen er heel blij van worden. Dus mochten jullie nog zoekende zijn naar leuke en vooral betaalbare DINO!' s… laat het me even weten, misschien kan ik helpen!

    Groetjes,

    Ellen

  • hester

    beste ellen,

    ik wil graag een dinofeestje voor mijn zoon organiseren hij heeft namelijk door omstandigheden al 2jaar zijn verjaardag niet gevierd dus dit wil ik graag speciaal maken hij wordt 8 en is een enorme dinofan dat idee van t-shirts spreekt me enorm aan heb je ideeen o tips of die schilderijtjes of andere ideeen alles is van harte welkom

    grtjs hester

  • Ellen

    Hoi Hester,

    Dank voor je berichtje.

    Ik weet niet precies hoe ik je moet bereiken, maar ik heb de Tshirts ook op mijn website gezet. Kijk maar even op http://www.ellenjansen.mysites.nl

    Groetjes,

    Ellen