beste Wim
sorry dat ik weer reageer op je stuk
je hebt gelijk dat een mens of dier voor meer dan 80 % uit water bestaan maar bij een fossiel gaat het meer om de botten want die kunnen onder gunstige omstandig heden verstenen en zo krijg je dus fossielen.als de aarde echt zo oud was zouden we nu dus moeten omkomen in de fossielen.
over de verschillende stadia van mensachtige schedels en skeleten.
vaak is dat alles bij elkaar geraapt. bv onze “voorouder”Lucy bleek ook achter af maar niet meer dan wat op een plek gevonden botten te zijn .haar knie gewricht werd 2.5 km verder op gevonden. ik wil die trein weleens zien die haar geraakt heeft.
de neanderthaler bleek helemaal niet zo aapachtig te zijn als ze dachten.het is maar wat je erin wil zien. als je het skelet van een aboriginal lijkt aapachtig maar het zijn gewone mensen.
niet alle afwijkende botten van mensen die gevonden worden zijn aapmensen maar gewoon mensen met iets andere botten.
wat het skelet van een t rex en ander vlees etende dinosaurussen betreft.
als je een goed basis ontwerp heb van een skelet hoeft het toch geen voorouder te zijn? een auto heeft wielen en een fiets ook.maar toch lijken ze niet op elkaar
wat betreft die dino vis.
waar zou jij je vinnen laten als je onder grote druk(diep onder water) laten?
het lijkt mij dat als je in de diepzee zwemt je beter de vinnen onder je kan hebben dan zijwaards. .en als hij die vinnen bijna poten worden waarom leeft die vis dan niet in de buurt van het land zodat hij af en toe ff het land op kan.?
maar ook ik weet heb niet overal antwoord op maar evolutie kan niet
kijk eens op drdino.com en download eens een semester van die man want hij heeft veel meer en betere bewijzen waarom evolutie niet kan.