Ik ben op zoek naar spullen voor mijn zoontje's nieuwedino kamer.
helaas tot nu toe met als enig resultaat een strookje dino behang bij hornbach.
wie weet er tips voor b.v. dekbed, lampen of stof enz.
alvast bedankt.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsZoals Wim zei kan je zelf een gave dino lamp in elkaar knutselen
http://cgi.ebay.ca/Dinosaur-Childrens-Lamps-W-Various-Dinosaurs-On-Shade_W0QQitemZ7209512032QQcategoryZ3230QQrdZ1QQcmdZViewItem
Bij deze een voorbeeld van een ‘orginele’ dinolamp. Met een paar stikkers op een simpele lamp en een beeldje op het voetstuk plakken heb je al snel een leuke en betaalbare lamp.
Beste Wendy,
Ook ik ben bezig met een dinokamer. Ik heb gisteren bij Hema on-line twee dinodekbedden besteld, ca. 20 Euro per stuk (wees er snel bij, er zijn er nog 13). Je kunt ervoor kiezen om de dekbedden af te halen bij de Hema bij jou in de buurt, maar voor 4,95 euro extra worden ze bij je thuis afgeleverd.
Er zijn van allerlei behangranden te koop, veel meer dan bij de genoemde praxis, ik stuur je later de links nog.
De intertoys heeft een kleine dino poster 5,95 euro in het assortiment (nr. 29), afmeting zoiets als 30 x 50 cm (weet ik niet uit mijn hoofd).
Dino-knuffels zijn volop te koop, laatst nog een hele leuke stegosaurus gekocht bij de Bijenkorf. De intertoys heeft hele grote dino's (ca. 60 cm hoog, prijsindicatie: 35 euro, maar wel drie jaar geleden gekocht). Wij hebben de Brachiosaurus, er is ook een styrocasaurus in dezelfde reeks.
Ik ben wel eens een dino spiegel tegengekomen, maar dat was nogal een lievig ding. Mijn zonen richten zich op “gevaarlijke dino's” voor hun kamers en niet op “lieve en leuke dino's”,
meer tips volgen
groetjes van Mariëlle
hey wendy, ik weet niet of je al verder bent met de kamer ?? maar gisteren hebben we de kamer van mijn zoon afgemaakt en het resultaat is prachtig, ik heb eerst de muren geverfd, een deel blauw (lucht) en een deel zandgeel (aarde) daarna hebben we behangplaten van de praxis erop geplakt (merk Frieze Frame, ook verkrijgbaar via dinoworld .nl, alleen is het daar een tientje duurder) het resultaat is prachtig !!
Omdat de kamer niet zo groot is konden we rondom plakken waardoor je overal dus een diniolandschap ziet en het lijkt net of het geschilderd is..een aanrader..ik ga nog even kijken of ik wat foto's kan plaatsen, maar weet niet of het lukt…
in ider geval, Frieze Frame…een aanrader…!!
Deputy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?