ik wil graag eens naar iets leuks (een museum) over dino's met mijn zoontje van 5 jaar,wie weet iets voor ons?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsNaturalis is inderdaad erg leuk, ze hebben er ooit eens de dino argentino tentoonstelling gehad.
Oertijdmuseum ‘De Groene Poort’ in Boxtel. Het grootste geologisch museum van Nederland.
Dinopark in Münchehagen, Duitsland (tussen Osnabrück en Hannover). Erg leuk en leerzaam voor kinderen. Je kunt zelfs botten opgraven in een zandheuvel en raden welke dino het is (foto's op mijn website).
Groetjes Jesse
www.dinojesse.nl
Beter laat dan nooit! Naturalis is helemaal het einde. In zandbakken kunnen ze botjes opgraven en er rijdt een karetje door een soort grot waar ze dinosaurussen tegen komen. Er zijn allerlei leerzame doedingen waarbij ze op knopjes kunnen drukken. Een zaaltje met een springkussen, poppenkastvoorstelling en diverse knutselaktiviteiten en schmnicken. Mijn zoontje van 6 vond het helemaal het einde en je moet er dan ook echt een hele dag voor uittrekken
Veel plezier Karin
Natuurmuseum Fryslan in Leeuwarden heeft vanaf 6 januari tot 4 februari een Brachiosaurus replica van 13 meter hoog en 23 meter lang!! Dit was een van de grootste dinosaurussen die ooit heeft geleefd. Ook zijn er in het museum 2 andere dinosaurus replica's te zien en nog veel meer! De kindere worden bezig gehouden met activiteiten zoals puzzels, een quiz en kunnen ook een foto laten maken met het hoofd van de Brachiosaurus. Zeker de moeite waard!
waar zit die museum het lijkt mij wel leuk om daar naar toe te gaan?
mail even alsjeblieft terug.Jesse schreef:
>
> Naturalis is inderdaad erg leuk, ze hebben er ooit eens de
> dino argentino tentoonstelling gehad.
>
> Oertijdmuseum ‘De Groene Poort’ in Boxtel. Het grootste
> geologisch museum van Nederland.
>
> Dinopark in Münchehagen, Duitsland (tussen Osnabrück en
> Hannover). Erg leuk en leerzaam voor kinderen. Je kunt zelfs
> botten opgraven in een zandheuvel en raden welke dino het is
> (foto's op mijn website).
>
> Groetjes Jesse
> www.dinojesse.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?