Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik zoek een dino film

  • Lianne

    Hallo,

    Jaren geleden (toen ik nog erg jong was) heb ik een dino film gezien die veel indruk op mij maakte. Nu kan ik deze film nergens meer vinden omdat ik geen idee heb hoe die film heet.

    Dit is wat ik nog weet van de film:

    - Het was een “echte” speelfilm, er speelden dus echte acteurs in

    - Het ging om een man en een vrouw die de dino's wilden redden uit de handen van de “slechterikken”.

    - Op een gegeven moment is de dinomoeder meegenomen door de smokkelaars en gescheiden van haar babydino

    - Ze lag vastgebonden op een soort vlot

    - Een vrouw en een man hebben het dinobaby'tje gevonden en lokken haar door middel van een bandrecorder die ze in een tent met wat eten hebben gezet. Nadat ze de baby hebben gevangen en veilig willen stellen, ontdekken ze de moeder dino. Ze proberen haar te bevrijden, maar de smokkelaars ontdekken hun.

    - Ze worden achterna gezeten in auto's en babydino zit achterin in de laadbak van de jeep.

    Nou, zoals jullie zien een zeer vaag en onduidelijk beeld wat bij mij is achter gebleven. Toch hoop ik dat iemand iets herkent en mij wat info kan geven.

    Groetjes,

    Lianne

  • Fantasy007

    Dat moest Jurassic Park - the lost world zijn deel 2 dus..

    Tevens is er ook.

    - Jurassic Park (deel 1)

    - Jurassic Park - the lost world (deel2)

    - Jurassic Park III (Deel 3)

    -Jurassic Park IV <

  • Rob Verwer

    Ik heb zelf een dino film gemaakt en die staat op mijn website www.robverwer.nl

    en dan onder dynosaurus.

    Veel plezier!!

  • Juriaan Boas

    Beste Lianne,

    Ik heb jurrasic park triple pack Ik houdt van dino´s heb ook veel dino knuffels.

    ik heb ook nog 2 katten thuis moet je die ook.

    Toedeloe Juriap,

  • Sven Daems

    De film waar deze mevrouw achter zoekt heeft totaal niets met Jurassic Park te maken, hij stamt van daarvoor.

    De titel is Baby: Secret of the Lost legend uit 1985.

  • Mehmet

    Hej ik zoek een film over een dino die ik heel lang geleden heb gezien maar niet weet hoe die heet.

    Het ging over een jongen die op het strand een steen vond in de vorm van een dino of draak dat te leven kwam door water. elke keer als de dino werd gevoerd groeide hij. en door water veranderde hij ook weer terug in steen.

    volgens mij speelde deze film af in de middeleeuwen.????

  • je moeder

    HAAAAAY ! u moeder is focking lelijk

  • CC

    Die eerste zinnen doen me denken aan Waterhorse, maar dat ie weer in steen verandert door het water hoort daar niet bij. Wel eindigt de film met een nieuwe steen/ei.

  • P

    Hoi,

    Deze bedoel je waarschijnlijk:

    Dinosaurus! uit 1960

  • jan

    ik denk dat je jurassic park 1 bedoeld. Die film is best lang geleden gemaakt